tirsdag 5. juni 2012

The jean jacket


Noen plagg er evige stayere. Jeg er nå på jakt etter olajakken, eller deminjakken, eller jeansjakken eller "the jean jacket" om du vil. Men jeg har ikke funnet den. Hvis noen har forslag til hvor jeg kan finne den "perfekte" må de gjerne rope ut. Den skal være lys, og litt slitt, men ikke for slitt, og den skal være kort, men ikke for kort, og det må gå an å lukke den igjen.

Bildet over er sikkert ikke det beste som kan oppdrives, men av akkurat dette antrekket finner jeg faktisk ikke noen bedre. Antrekket brukte Carrie i tredje sesong av SATC (2000), da Natasha overaskende kommer hjem, finner Carrie i leiligheten hun har sammen med Big, og faller i trappen. Kombinasjonen av "the jean jacket", midiskjørtet og de litt klumpete helene funker som bare rakkern for meg. Så godt at jeg har husket på dette antrekket i over ti år. Sånn vil jeg se ut i sommer.

1 kommentar:

  1. Jeg har kjøpt en wrangler! Perfekt fit, kanskje en anelse for mørk, men ikke mørkmørk... Håper det går bra! Klem V

    SvarSlett