lørdag 9. oktober 2010

Ikke helt oppdatert


Denne høsten har jeg gått glipp av Ian McEwan på litteraturhuset, og kommer dessverre også til å gå glipp av Jonathan Franzen som skal til Oslo og snakke med John Erik Riley på litteraturhuset 18. oktober. Da jeg ved en tilfeldighet fikk vite om arrangementet var det selvsagt utsolgt. Jeg bannet høyt for meg selv. Å gå glipp av Franzen er faktisk verre en McEwan. Men som en venninne sa til meg, kanskje på tide å melde seg på mailinglisten til litteraturhuset? Hun har et poeng der. Et stykke unna forfatterintervjuer er MACs kampanje med onde Disneyfigurer. Jeg leste om kampanjen i Vanity Fair forrige måned, men var nok engang for sent ute. Forrige lørdag var ikke kampanjen i gang, og i dag var det meste ribbet bort. Jeg fikk dog tak i en lipgloss med den onde stemoren i Tornerose, men de kule rougene var selvsagt utslogt. En utrolig tøff kampanje er det uansett. Snille Disney prinsesser blir i lengden ganske kjedelig (og jeg er tross alt ikke 6 år), bad girls have all the fun...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar