fredag 29. april 2011

Trøste-shopping

Stuen er full av esker
Flere esker...

De røde sandalene fra Swedish Hasbeens for H&M har jeg ventet lenge på at skulle komme i butikkene.

Jeg elsker påfuglen!

Det er KAOS hjemme. Helt fullstendig, og det har vart helt siden vårt nye kjøkken (ganske overraskende) ble levert til oss på tirsdag. Siden vi bor i en relativt gammel bygård, og slike gårder ofte har ganske porøse vegger, ser det ikke ut på kjøkkenet etter at det gamle kjøkkene ble fjernet. Så mye arbeid må gjøres med veggene før det nye kjøkkenet kan settes opp. Og i mellomtiden må jeg snike meg på siden for å komme inn og ut av stuen, der det nye kjøkkenet nå står i esker.

Slike tilstander er ikke bra for økonomien. Ikke bare fordi det er svindyrt å leie håndverkere, men også fordi jeg har gjort litt comfort shopping. De røde Swedish Hasbeen for H&M sandalene hadde jeg lenge bestemt meg for å kjøpe, men jammen ble det ikke en liten veske til mobilen, fra H&M Agains Aids, og en supersøt cardigan fra iis. Sjekk baksiden på cardiganen - det var påfuglen som ble den avgjørende faktoren for kjøpet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar