onsdag 25. august 2010

Dagens antrekk - back to school...



Mmmmm, i dag skal jeg tilbake på skolebenken. Det vil si jeg skal ta noen fag i nordsik på universitetet fordi jeg en gang i løpet av sommeren fant ut at det nok er lærer jeg vil bli. Men tanken på å være på universitetet igjen, og at det nå kan gå folk der som ble født i 1991 (!!??!!)er en smule merkelig. Det er da også 10 år siden jeg først satte mine ben på Blindern! Jeg vet heldigvis hva jeg skal ha på meg. Ny maxi-kjole fra Monki med belte fra H&M i livet, kilehelssko fra Bianco (hvis ikke det begynner å regne igjen- det har regnet i hele natt- da blir det støvler fra Hunter) og Mulberrys Bayswater veske.

3 kommentarer:

  1. Girl!! Masse lykke til! Det blir spennende. Kick som ass og ikke bry deg om de små tuppene og tuppelinene som fortsatt er fyllesjuke etter russetida ;)

    stooor klem fra V

    SvarSlett
  2. Jeg digger at du er tilbake på Blindern, endelig kaffepause på gammelt vis med en av mine aller kjæreste Blindernvenninner! Hurra:)

    SvarSlett
  3. Å dere er søte da, jenter! Lots of love :)

    SvarSlett