torsdag 17. februar 2011

Hvorfor leverer ikke Topshop til Norge lenger?



International Delivery-listen på topshop.com er lang som et vondt år, men Norge er fjernet. Vet noen hvorfor? Jeg antar det kun er midlertidig, men likevel - irriterende. Jeg var imidlertid i København for ikke lenge siden, og fikk da heldigvis dekket litt av mitt Topshop "behov". Da ble cardiganen på bildet med meg hjem. Siden jeg først er inne på temaet bilder, må jeg nesten bare beklage at jeg ikke er noen stor fotograf. Bildene blir ofte tatt litt hastig, uten god lyssetting etc etc, men det er jo gøy med egne bilder kontra reklamebilder? Eller? (Se under.)
  

1 kommentar:

  1. her har du årsaken til hvorfor topshop ikke lenger sender til norge:

    http://snakk.klikk.no/flere_tema1/mote/b/golf/archive/2011/02/03/topshop-sender-ikke-til-norge-lenger.aspx

    SUPERTEIT! :(

    SvarSlett